Kvarglömt / Hittegods
Har du tappat eller glömt något ombord på en av våra bussar? Fyll i vårt formulär så hjälper vi dig att spåra och återfå dina tillhörigheter. Vi förstår hur viktigt det är och gör vårt yttersta för att du ska få tillbaka det du saknar så snabbt som möjligt. Tveka inte att kontakta oss vid frågor – vi finns här för dig!
Behöver du snabbt svar
Hur kontaktar jag Helsingbuss Airport Shuttle?
Du når vår kundservice på telefon 010-405 38 38 alla dagar mellan kl. 09:00–21:00 (stängt på lördagar).
Du kan också kontakta oss via chatten på vår webbplats, som är bemannad alla dagar mellan kl. 05:00–23:00.
Var kan jag köpa min biljett?
Du får alltid det bästa priset när du köper din biljett online i förväg via Helsingbuss Airport Shuttles webbplats (2airport.se) eller i vår app.
Du kan även köpa din biljett på följande sätt:
- Ombord på bussen (endast kortbetalning eller Swish – ej kontanter)
- Hos en auktoriserad återförsäljare
- Direkt i vår app
Besök gärna vår webbplats för att se hur biljetten fungerar och var du kan köpa den. Längre ned på sidan hittar du en lista över våra återförsäljare.
Finns det rabatt för barn och ungdomar?
Upp till 2 barn under 8 år reser gratis tillsammans med 1 vuxen och behöver ingen egen biljett. Barn och ungdomar mellan 8 och 25 år reser med ungdomsbiljett.
Du får alltid det bästa priset när du köper din biljett online i förväg via vår webbplats eller i appen.
För vilken ålder gäller ungdomsbiljett?
Ja, du kan köpa din biljett ombord på bussen och betala med kort eller Swish – kontanter accepteras inte.
För bästa pris rekommenderar vi att du köper din biljett online i förväg via Helsingbuss Airport Shuttles webbplats eller i vår app.
Du kan även köpa din biljett på följande sätt:
- Ombord på bussen (endast kortbetalning eller Swish – ej kontanter)
- Hos en auktoriserad återförsäljare
- Direkt i vår app
Besök gärna vår webbplats för att se hur biljetten fungerar och var du kan köpa den. Längre ned på sidan hittar du en lista över våra återförsäljare.
Hur får jag ett kvitto för ett köp gjort ombord på bussen?
Vänligen skicka in din förfrågan via Helsingbuss Airport Shuttles kontaktformulär, så hjälper vi dig vidare så snart som möjligt.
Måste jag skriva ut min online-biljett?
Din biljett är elektronisk och behöver inte skrivas ut. Vi rekommenderar att du visar upp din biljett direkt från din smartphone, antingen online eller via sms. Du kan även skriva ut biljetten eller notera ditt bokningsnummer som finns under QR-KODikonen.